Sunday, April 5, 2009

Mission Completed !

 

Oklah mission completed!Sajalah nak bagitau kat ampa semua hanya kerana cat baru telah mengubah corak rumah aku,walaupun tak dak apa pun barang-barang baru,tau dak aku cat sikit-sikit ikut kalau ada masa saja dan mengambil masa dua minggu baru nak habis tu pun ada lagi yang tertinggal bila free aku sambung lagi,persiapan untuk raya dah selesai bila ada cerita baru aku updated lagi ya,semuga ampa semua pulak hantaq mai cerita atau gambaq untuk dikongsikan bersama
lastly kalau nak cat rumah pange' aku tau.
Posted by Picasa

4 comments:

tieja said...

cam ni baru la mampak macam rumah baru

ady said...

dah beli ka rumah ni...tak bagi lagi ka kamera jkkk tu .... buat reta ka

jebat said...

kamera tu dah bagi balik dan pinjam balik nak tunjuk rumah yang bercat baru tu....kamera ni berjasa sungguh....rumah tu...dok beli laa...

latidol said...

Wow!!! Look like a 5-Star resort....nanti aku balik Penang, mesti singgah tengok konsep baru 2009!!!