Tuesday, October 7, 2008

gambar raya di Restoran Tsunami Tanjung Bunga.

8 comments:

ady said...

ari tu aku teringin nak makan belangkas tapi tak dapat pasai ada belangkas jantan aje....hopefully tawun depan dapat makan....

jebat said...

hari tu aku rogi tak leh makan banyak
sebab sebelum tu aku dah makan banyak
perut dah full boleh ulang balik dak la ni perut aku kosong,oder ayaq nyok sekali

ady said...

hmmmm sapa nak belanja angkat tangan..aku nak ikut....nak makan belangkaih...

jebat said...

jom kita pakat usul zanana bayaq nampak mcm dia ni layak ja...betoilah depa kata dia ni prima,prima tanjung eh silap primadodona the paling hebat

zanana said...

iyelah tu bang jebat...nk suh blanja..i hebat konon....klu x...asik asik..kutok i!!!!

jebat said...

mana ada wa kutuk2 sama lu wa cakap yg benar lu cantik lu lawa lu primadodona

zanana said...

mmmm....musti ada udang sbalik mee...tiba2 jer i santikk....mmmm..typical of P.K.R....PENUH DGN KATA2 maniss

jebat said...

raya haji, andong kawin,cuti sekolah, zanana belanja makan,laksa johor,(beli belacan,roti bengali aku tak lupa) aku pi kl kompem.