Wednesday, October 15, 2008

Pokok Anggur di Telok Bahang.

 

 
Posted by Picasa

8 comments:

ady said...

awat tak bawa kami pi melawat pokok anggur ari tu boleh kami rasa pastu boleh tanam dalam pasu pasai kalau tanam kat bawah nanti abis semua anak kastam makan anak kami tak dapat makan rogii...

zanana said...

hubby i la ni dah dok jinak2 jd petani...maklumla dah nk pencen...awat x rekomen hari tu...kan dah bolah mkn hasilnya bulan dpn...

jebat said...

amboi....bersemangat waja hamgpa no...baguihla itu satu permulaan, teruskanlah niat tu...ha..ari tu aku pi ayaq itam tengok teksi baru aku tu......sebelah tan choong motor tu rumah apek dia tanam dalam pasu, tu pun berbuah.

ady said...

mmmmmmmmmmm lapaq anggur plak...

ady said...

hmmmm jebat semalam ku bermimpi aku pi umah hang...hang jamu aku anggur hang petik kat luaq umah hang sebakoi...apa makna mimpi itu...

zanana said...

x payah tanya jebat,tanya la dik...maknanya..tahun depan raya bawa makanan seniri,lapag p blakang tombstone garden tu...p berkelah mkn kat situ...betoi ka bang jebat???

jebat said...

dalam pirasat saya, saya akan menjadi kaya, aku jemput hg & zanana makan roti banggali sapu sekaya sebab tu la aku kaya

Azrie Hassan said...

aii buah dah masak ka . lapaq buah angoq la kat mana tanam pokok tu . bawak la kami orang sungai petani p makan buah angoq no bila kami p sana .....